Omni Channel
- TP. Hồ Chí Minh Cấp bậc: Nhân viên
- Mức lương: Thỏa thuận
- Ngày đăng: 2023-08-02 04:12:54 Ngày hết hạn: 2023-09-01 04:12:54
-
Ngành nghề : Truyền thông - Tổ chức sự kiện - Quà tặng - Quảng cáo
Mô tả công việc
- To response all customers general inquiries on all Omni Channels.
- To support customer’s requests on some Omni Channels (SOL Chat/ Internet Banking Chat).
- To take all customer’s complaints related to Shinhan Bank.
- To work with other Teams inside/outside Contact Center to consult and provide information related Shinhan Bank products/services.
- Be responsible to report all issues/errors receiving on Omni Channels ly.
- To build template/script in order to shorten supporting time.
- To raise ideas for development and improvement of Omni System.
- Other tasks assigned by Line Manager.
Liên hệ: E-mail: quanhedoanhnghiep@hub.edu.vn
Điện thoại: (028) 38971633
Yêu cầu
- Bachelor’s degree (Finance and Banking/ Economics are preferable).
- Banking Experiences at least 01 year (prefer: Contact Center).
- Good writing skill (both Vietnamese and English).
- Reporting & analysis skills (preferable).
- Strong communication skills.
- Positive/ High Teamwork spirit.
- Careful and patient style of work.
- Customer oriented.
Phúc lợi
- Lương: Cạnh tranh
Việc làm liên quan khác:
- - Chuyên viên Pháp chế Doanh nghiệp – Công ty Thành viên
- - CVC chiến lược thu hồi nợ - Hồ Chí Minh - TA146
- - CVCC/ Chuyên gia Rủi ro hoạt động - Ban dự án
- - CV/ CVCC Kiểm toán - Ban dự án
- - NHÂN VIÊN TELESALES XÁC NHẬN ĐƠN HÀNG FULLTIME
- - NHÂN VIÊN TELESALES XÁC NHẬN ĐƠN HÀNG PART-TIME
- - NHÂN VIÊN CHĂM SÓC KHÁCH HÀNG (Biết Tiếng Anh, Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm)
- - Nhân viên kế toán
- - Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng – Customer Care Executive (Complaint Handling)
- - Chuyên viên Kinh doanh thang máy - Fujialpha (Lương cứng 10- 12 triệu + hoa hồng hấp dẫn)